Dear 43 Things Users,

10 years after introducing 43 Things to the world, we have decided we have met our last goal: completing the incredible experience that has been 43 Things. Please join us in giving one last cheer to all the folks who have shared their goals with the world, as well as all the people who have worked at The Robot Co-op to build this incredible website. We won a Webby Award, published a book, and brought happiness to a lot of people.

Starting today, 43 Things users can export their goals and entries from the site. Starting August 15, we will make the site “read only”. 43 Things users will still be able to view the site and export their content, but we won’t be taking any new content from users. We hope to leave the site up for folks to see and download their content until the end of the year. Ending on New Year’s Eve takes us full circle.

It has been a long ride (one of our original goals was to "build a company that lasts at least 2 years” - we beat that one!) While we wish the site could live on, it has suffered from a number of challenges - changes in how people use the site, the advertising industry, and how search engines view the site. We wish the outcome was different – but we’ve always been realistic about when our goals are met and when they aren't.

As of today, you will be able to download your goals and entries. See more about that on the FAQ page. Thanks for 10 great years of goal-setting and achieving.

- The Robots.

Export My Content
FAQ

Phoenix Astrid Angel wants to go somewhere nice~

grow wings (read all 481 entries…)
Hello

Well wing progress is doing pretty good. My shoulders hurt right now and somtimes when i lay on my back, i get like this pulsing feeling. It’s weird but idk. I’m also getting burning sensations and prickly feelings around my shoulder blades more often. When I hunch over my skin feels tight and sometimes when I stretch, it feels like something is poking out.

so why do you guys want wings? and what color and why? I want fiery red phoenix wings. I want them to be bold and brighter than ever. I want to look like they’re on fire when I go flying in the daytime. It’s silly I know but oh wells. I want wings so yeah I can be free and so I can touch the clouds and be able to fly wherever I want. I want to be unique and different because normal is boring.



Comments:

(This comment was deleted.)

Phoenix Astrid Angel wants to go somewhere nice~

yeah helping people would be great ^^

gwagwa10 When you are beaten and smashed you do not give up you fight harder

As most comments I make not to be rude but normal is not boring

Phoenix Astrid Angel wants to go somewhere nice~

eh well to me is, sorry i’m just really weird and stuff. and no you’re not rude your speaking your opinion. nothing wrong with that

(This comment was deleted.)

Phoenix Astrid Angel wants to go somewhere nice~

Lmao yeah true but I still have no idea what they’re really going to look like. black would be very cool to blend into the night.

(This comment was deleted.)

gwagwa10 When you are beaten and smashed you do not give up you fight harder

I agree but as far as life is concerned I am normal

~Indigo Leighstra~ Time is so strange, it always goes forwards and never back...

I want wings like this painting that I did of me! ^^

Blue and gold and indigo and lavender and silver and white! :D

So far there are many black-winged people, and even a couple of phoenix-winged people, but still no one who wants wings in the same pattern and colors like me XD YAY for uniqueness! XD

Phoenix Astrid Angel wants to go somewhere nice~

Lmao yeah those wings are very cool ^ and yeah i liked it best when i was the only person that wanted phoenix wings v_v but whatever i can’t stop them. its their choice. mine are going to be really bright though ^

~Indigo Leighstra~ Time is so strange, it always goes forwards and never back...

Thank you! I really hope I’m getting wings like these though lolz

And yeah xP Wonder why phoenix wings got popular all of a sudden…? o_O

And go you for making them super bright! ^^ Maybe the world will change in such a way that you won’t have to be afraid one day of flying out in the daytime and letting everybody see your wings “burst into flames” thanks to the sunlight and the super-bright colors of the wings! :D hugs

Phoenix Astrid Angel wants to go somewhere nice~

I wonder why they got so popular too, they’re like black wings now XD hugs back yeah maybe one day people will accept magic and not try to kill people that have wings. Lol when that day comes, i shall fly wherever i please and yesh super bright would be awesome ^^
I can’t wait to get my wings


 

I want to:
43 Things Login